Var blev hösten av? Snälla kom tillbaka!

Vad är straffet för att man vägrar inse att det är höst? Jo, att vintern kommer redan i oktober!

Jag dissar därför idag:
  1. Snövarningar på radion (i oktober! Jag blir tokig!)
  2. Att skrapa rutorna på morgonen (var i hela friden är skrapan? CD-fodral funkar bara halvbra) och att frysa i bilen innan värmen kommer igång.
  3. Kalla klassrum för att ventilationssystemet tror att det är sommar (Snäääälla Annaroos, vi kan väl få behålla jackorna på!)
  4. Hala vägar (vinterdäck redan? Har jag ens några?)
  5. Nattliga tankar om glykolkoncentrationen i Passatens kylare (försök somna sen, den som kan!)
Så därmed hissar jag:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0