Vadå lista?

Har fått påstötningar om att man ska ha listor på bloggen, så nu har jag gjort en. Big deal!

  • Glömmer ofta: Att dricka upp mitt kaffe (till andra förtret)
  • Har kolliderat med: Cornelis Wreswijk i Gamla Stan när jag var tolv år (han hade vargpäls mitt i sommaren)
  • Gillar inte: min mobil, treans knapp vill inte med mig! (Dessutom är mobilen hal som en tvål!)
  • Bästa låt idag: Sway med Barbados från 1999 (Marimba!!!)
  • Måste: fixa bilen. Kriminellt… måste, måste…
  • Är inte så glad för: Telia. Saknar inte TV-kanaler men väl Internet!
  • Tack till: goda vänner som lånar ut sina datorer.
  • Snyggast: är fåtöljerna i Sundspärlans lobby. (Fast man blev kall om rumpan!)
  • Tidning jag gärna läser: Lokaltidningen (Diana Larsson skriver bäst!)
  • Bästa tidpunkt på dagen: 06.00 när jag störtar ut i mörkret med dinglande reflexer och Barbados dånande i lurarna. En timme brukar det bli. (Faktiskt!)
  • Vill lära mig: spela gitarr ordentligt (nu bara fuskar jag!)
  • Samlar på: strandslipade glasskärvor (billigt nöje)
  • Äter mycket: keso (har vant mig!)
  • Äter helst: chips med dip (visst är det för sorgligt!)

 Tja, nu pallar jag inte mer, men nu har jag i alla fall en lista på min blogg. Så det så!


Kommentarer
Postat av: Erika

Bra mamma!:D Har ni inga kanaler nu igen? :O

2009-10-05 @ 15:57:07
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, inte än. Bengt blir snart galen. Du får lov att skicka EN lista till mig, jag lovar att fylla i den.

2009-10-08 @ 12:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0