Favorit i repris: Outfit (buggkväll på Ekebo)

Alltså, ordet "outfit" är så roligt. Nåt slags prettoengelska för att flasha vad man har på sig, och vem bryr sig? Pretto? Flasha? Ha ha, det märks vilka man "hänger" med!
Men i alla fall, Erika, yngsta älskade dottern, undrade ju. Ikväll var det buggkurs på Ekebo, med vår kära Kjell-Evert och Gunilla, och det var ju kallt ute, så varma skor på vägen dit och hem var av nöden. Jag har bara mina högt älskade (och då menar jag verkligen Högt Älskade) Graningekängor och när jag kom hem och såg mig i spegeln såg det rätt kul ut, och Erika ville se detta. Sen är det ju så att det går att bugga även i kängor, bara man har rätt underlag och rätt partner - så Jesper, om du läser detta, känn dig träffad! Grusplan i mörker? Allt funkar om viljan (och en mobiltelefon med Barbadoslåtar) finns!
Anyway, så här såg det ut! Linslusen Whisky är naturligtvis med, och perspektivet med spegelfoto gör honom stor som en schäfer, den lille fegisen! 10 kilo till bort = Lean Mean DanceMachine!
Kläderna? Javisst ja, tröja från Ica Maxi, kjol från nån affär på Väla, strumpor från min mammas garderob och kängorna från Lantmännen i Drakabygget. Underkläder? Jo, det hade jag! Vad trodde ni?

Höll på att glömma - man är lärare på dagen, men också danslärare på kvällen,
i alla fall enligt Erik!

Nu kan du "Skruven" också, Erik, och tack vare Linn, den snygga övergången till "Handduken".


Kommentarer
Postat av: Erika

Haha, tack mamma kängorna gjorde verkligen hela outfiten, ;) Whisky ser sjukt stor ut!

2009-10-14 @ 23:34:33
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0