Den döda vinkelns betydelse

När man bott länge i hus, tänker man inte på hur det är att bo i lägenhet. Att de som bor mittemot kan ha full insyn i allt man gör, att man liksom bor i ett akvarium med insyn från alla håll. I min dotters lägenhet i Helsingborg, finns det en död vinkel, vilken gör att hon osedd kan ta sig från sovrummet till badrummet, en ynklig liten kvadratmeter där ingen ser en. Om man, som jag, bor i hus på landet, med sommargäster i ena grannhuset (de är aldrig där) och ett tomt grannhus på andra hållet, blir man lite slarvig. Stackars nye grannen, jag lovar att skärpa mig! Hoppas du ser dåligt!


Kommentarer
Postat av: Clara

Hahahaha omg! Stackars bondpojk! XD

2009-10-03 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0